Воспитательная и идеологическая работа

Мэта выхаваўчай работы:

стварыць умовы для духоўна-маральнага,
фізічнага развіцця асобы дзіцяці, станаўлення яго актыўнай сацыяльнай
пазіцыі, фарміравання пазітыўнага сацыякультурнага вопыту, імкнення да
здаровага ладу жыцця
Задачы:

  1. Спрыяць фарміраванню каштоўнасных адносін да здаровага ладу жыцця
    праз засваенне асноўных спосабаў і метадаў захавання і ўмацавання здароўя
  2. Садзейнічаць фарміраванню грамадзянска-патрыятычнай і сацыяльнай
    пазіцыі асобы праз развіццё самастойнасці, актыўнасці як асноўных умоў
    сацыяльнай і асобаснай паспяховасці
  3. Выкарыстоўваць эфектыўныя формы ўзаемадзеяння з сем’ямі вучняў,
    павышэння ролі сям’і ў выхаваўчым працэсе і кіраванні ўстановай адукацыі
  4. .Арганізаваць педагагічнае суправаджэнне навучэнцаў у працэсе засваення
    імі агульначалавечых свецкіх і хрысціянскіх духоўных гуманістычных
    каштоўнасцей, ідэалогіі беларускай дзржавы, навыкаў здаровага ладу
    жыцця.

Вучнеўскае самакіраванне

Вучнёўскае самакіраванне — гэта магчымасць для вучняў самім планаваць, арганізоўваць сваю дзейнасць, удзельнічаць у рашэнні пытанняў школьнага жыцця, праводзіць мерапрыемствы, якія выклікаюць цікавасць. Удзел у рабоце вучнёўскага самакіравання садзейнічае развіццю пачуцця датычнасці да ўсяго, што адбываецца ў класе, школе, а значыць, і краіне.

Удзел у школьным самакіраванні — гэта магчымасць прадэманстраваць унікальнасць сваёй асобы,  пераадолець цяжкасці, несці адказнасць за свае ўчынкі, навучыцца супрацоўніцтву.

1. Структура вучнеўскага самакіравання